31.12.2015
Yardım Masası sistemimiz devreye girmiştir. Yardım taleplerinin internet üzerinden kolayca ilgili birime iletilmesi ve kayıt altına alınmasıdır.
Sistemin İşleyişi
- Buraya tıklayarak sistemin ana sayfasına ulaşılabilirsiniz.
- Talep eden bu ana sayfadan yeni talep formuna ve talep takip formuna da ulaşabilir.
- Talep eden yeni talep formunu kullanarak hangi departmandan yardım talep etmek istiyorsa seçip gönderir. (Yeni talep hem seçilen departmana ait e-mail adresine hem de seçilen operatöre ait e-mail adresine otomatik olarak gönderilir)
- Talep formu gönderme işlemi sonrasında talep eden için bir talep takip kodu ve sıra numarası oluşturulur ve talep eden e-posta adresine talebini takip edeceği bir linkin de yer aldığı bilgilendirme e-postası gönderilir.
- E-Posta adresinde yer alan bu link üzerinden sistemde kayıtlı talebi takip edip yeni eklemeler yaparak operatör ile yazışmalar yapılabilir.
- Talep formundan yeni talep gönderme işlemi sonrasında ilgili operatöre bir bilgilendirme e-postası gönderilir.
- Operatör bu e-posta içeriğinden tüm talep detayına ulaşabilir. E-Posta içeriğinde yer alan linkten sistem üzerinde oturum açıp talep sayfasına erişebilir ve talep edene yanıt verilebilir.